Lähetystyö

Lähetystyön tarkoituksena on mahdollistaa evankeliumin vieminen niiden keskuuteen, jotka eivät vielä ole kristittyjä eivätkä ole kuulleet evankeliumia. Lähetystyö kerää varoja vapaaehtoiseen lähetyskannatukseen. Lähetys järjestää vuoden aikana lähetystapahtumia, -lounaita ja -myyjäisiä. Lähetyspiiri kokoontuu kerran kuukaudessa kodeissa. Yksi joulunajan suosituimmista tapahtumista on Suomen Lähetysseuran tuottama Kauneimmat Joululaulut, joita järjestetään seurakunnassa joulun alla. Tapahtumista ilmoitetaan lähetyksen ilmoitustaululla, kirkollisissa ilmoituksissa sekä seurakunnan omilla tiedotuskanavilla.

Lisätietoa lähetystyöstä saat seuraavilta sivuilta:

Suomen Evankelisluterilainen KansanlähetysLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Suomen Luterilainen EvankeliumiyhdistysLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Suomen LähetysseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Medialähetys SanansaattajatLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Suomen PipliaseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Evankelisluterilainen lähetysyhdistys KylväjäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kansainvälistä apua

Kansainvälinen diakonia on maailman köyhimpien ihmisten aineellista ja henkistä auttamista. Työhön kerätään varoja esimerkiksi jumalanpalveluskolehtien kautta. Naisten brunssilla kerätään varoja Naisten Pankin kautta kehitysmaiden naisille. Seuraa ilmoituksia Tervareitistä ja Internet-sivuiltamme. Lisätietoja Naisten Pankista ja kansainvälisestä diakoniasta ylipäätään löydät Kirkon Ulkomaanavun kotisivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Hei!

Lähetystyö maailmalla jatkuu ja tarvitsee tukeamme. Koronatilanteen vuoksi varainhankintatyö lähetykselle on  lähinnä yksityisten lahjoitusten varassa,  mutta emmehän unohda lähetystyötä!

Vaalan seurakunnan nimikkolähetit ovat:

Uusitalo Mirjami Etiopiassa raamatunkäännöstyössä Sekl:n kautta

Olenius Olli ja Salome perheineen Virossa nuorisotyössä Sley:n kautta

Tuemme Vienan Karjalan työtä, jota tekee Andrei Tuhkanen.

Tuemme Tansaniassa Suomen Lähetysseuran kautta Evankeliumia saarille -hanketta ja lastensuojeluhanketta. Nämä ovat Pia ja Mikko Pyhtilän aloittamaa työtä.

Haastan sinut tukemaan lähettejämme ja rajan takana tehtävää työtä antamalla rahalahjasi tueksi vaikean ajan yli alla näkyvien tilien tai linkkien kautta.

Suomen Kansanlähetyksen lähetti:  Mirjami Uusitalo: https://kansanlahetys.fi/tyontekijat-ja-…/uusitalo-mirjami/

Vienan Karjalan työ: Kansainvälinen tilinumero Osuuspankissa: FI26 5177 0020 080756 Swift-tunnus OKOYFIHH

Viitenumerot: Työntekijän palkkaukseen 1025 Lapsi-nuorisotyön tukeminen 3010 Musiikkityön tukeminen 4080 Diakoniatyön tukeminen 5270 Tärkeä ajankohtainen kohde 6350

Kiitos lahjastasi!