urut

Musiikkityö

Seurakunnan musiikkityöstä vastaa kanttori. Musiikkityön tehtävänä on vastata musiikista jumalanpalveluksissa, toimituksissa ja muissa tilaisuuksissa. Musiikkityö järjestää sävelhartauksia, konsertteja ja muita musiikkitilaisuuksia. Musiikin työmuoto vastaa myös musiikkikasvatuksesta.

Musiikki on tärkeä osa seurakuntalaisen hengellisyyttä. Se on ylistystä ja rukousta, ja se luo yhteyttä kristittyjen välille. Musiikki lohduttaa surun keskellä, tuo iloa ja toivoa arkeen ja ilmentää riemua, kiitosta ja rakkautta juhlan hetkellä.

Kirkkokuoro

Kirkkokuoron tärkeimpiä ominaisuuksia ovat yhdessä tekeminen, laulamisen ilo sekä hengellisen musiikin perinteen vaaliminen. Lisäksi kuoro avustaa seurakunnan jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Kirkkokuoro on tarkoitettu eri-ikäisille naisille ja miehille.

Kirkkokuoro torstaisin klo 17-18.30.